با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
تبیین تجربه متخصصان مدیریت در شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های آموزش مداوم پزشکی ( یک مطالعه پدیدارشناسی )

بهرام جلیل‌زاده امین؛ فرهاد نژاد حاجی علی ایرانی؛ نادر بهلولی؛ یوسف بیگ‌زاده

دوره 9، شماره 2 (پیاپی 34) ، فروردین 1400، ، صفحه 153-162

https://doi.org/10.30473/ipom.2020.54127.4148

چکیده
  این پژوهش با هدف شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های آموزش مداوم پزشکی انجام شد. مطالعه حاضر در سال 1399 با رویکرد کیفی، از نوع پدیدارشناسانه با نمونه‌گیری هدفمند و با مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته با 19 نفر از استادان آموزش مداوم پزشکی و متخصصان برنامه‌ریزی درسی انجام گرفت. روش پژوهش از حیث هدف کاربردی و نمونه‌گیری به صورت هدفمند و تا رسیدن ...  بیشتر